Wednesday 15 February 2012

TinGgaL kEnAngAN

kali ni aku nak mengekspresikan perasaan aku about everything..
 *sebab aku nih suka melalut.. huhu! aku nak cakap yg aku amat sedih dengan kawan2 yg dah lupa dah kawan dia bila dah kuar skul.. aku tak tujukan kepada sesapa, just random oke?

bukannya nak point ke hapa, i`m just so sad bila teringat balek: 

  • masa kat skul suma benda wat sama2
  • homework pon pakat `AFTER` sama2
  • citer susah senang pon sama2
  • nak share probs n happiness
  • kongsi makan ( dari yg mahai sampai la yg 20sen n 30sen
  • buat jahat sama2
  • study sama2
  • prep sama2
  • gossiping all of da time sama2 (yg nih aku suka >< )
  • nak citer sal mamat itu ini, minah sana minah sini..
  • macam-macam ada la senang cakap...
TAPI,,, kenapa bila da kuar skul susah sgt nak contact segala.. dah lupa aku ker? sedih tau.. kawan daripada junior yg innocent sampai la senior yg jahat giler bangang *aku jek yg jahat uh.. hehe..
tapi, dah lupa kan aku? kenapa? aku ada wat salah kat korang ker?

IT PUZZLED ME DAMN MUCH!  hOW couLd you do this to me? it`s hurt you kn0w????

aku tak mintak hgpa punya attention  ke hapa,, aku cuma nak mener0skan persahabatan kita yg sedia ada.. sebab, I DO NOT WANNA LOST MY DEAR FRENS! hurmm, dah ter-EMO lak kat cini.. huhu.. aku taktau nape rasa camnih.. ntah. apa yg aku tau. i am badly sad!  nak tujukan sepotong lirik lagu yg dah DIEDIT oleh aku dari lagu I WILL BE by avril to all of my beloved frens.. cause i am willing doing anything to my fren esp kawan2 baek aku >>> masyitah , alia, fasha, hannan n hanim!

i promise that i will be all that you want..
and i`ll get myself together,
cause you keep me from falling apart ><
all my life, i`ll be with you forever
to get you through the day 
and
make everything okayh!!!
so, kalo ada probs, citer ah kat aku, aku sedia mandengar even aku bukan pakar motivasi yg baek! 



Bila yg tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau kenangan 
Yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang tlah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah...

i am really appreciate you all as my frens! 
friendship everlasts ><

5 comments:

  1. aku cuma berharap kawan2 yg loyal, setiakawan.. aku tak mintak lebeyh,
    tak kesah korang baik? jahat?
    sama ja.. all of you are my frens! :P

    ReplyDelete
  2. apasai emo ni ???
    huhuhuuu....

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. lagu nt0k hg eh???
      lagu "nenek2 si bongkok 3"
      huahaha

      Delete