Friday 24 February 2012

i am so sorry~

post nih aku tujukan kat sumone yg tak spesel pon bagi aku~
then, aku buat nih pon sebab aku taw dia takkan baca.. jahat kott!!
firstly, aku nak mintak maaf c0s malas nak layan hg. aku mmg tak minat ah orang yg tadak cita2 nih.. seyesly cakap. aku nak berjaya dalam id0p br0!! lagi satu, aku nak pesan, sila pentingkan pelajaran b4 ada ati nak tackle aku ke hapa*bajet sket di sini,,,  huahaha >.<


just for you~ 
nih lagu feveret aku taw~
a.l : nobody`s home
tak pasai aku tujukan kat hg!!

open your eyes
and look outside 
find the reasons why
you`ve been rejected
and now you can`t find
what you`ve left behind

sorilah, cos aku tak pandai nak confront ngan hg,, pemalu gitu >< wekkkk!!  langs0ng tak pon actually~

7 comments:

  1. keputusan dh dibuat... muktamad... ahahha *sian dia* :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesian but,, dia tu mmg jenis noti yg amat~ wahaha *aku kesian kat diri aku dulu b4 kesian kat dia>.<

      Delete
  2. gle arhh...garang oo..!!!..xper2..education b4 somethin sucks!!!..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. pandai pon hg! huahaha.. baek lu salute sama wa~~ >.<

      Delete
    2. hahahah...yea lah tue...thumbs uP..(y)...;)

      Delete
  3. wey.. dah baca.. s0ri tau aku just bule like je kat fb
    cuz kna vrus pa ntah..
    s0 aku just bole tgk org buat pa and like...
    aku x bole komen.. chat.. yg swktu dgn nya...
    hahah sapa la boya tu kn.. nnti inbox aku..
    aku baca.. je la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. laaaa.. kesian gila hg?? s0 boleh pi berubat ak fb hg uh???

      Delete