Sunday 12 February 2012

ceRaMah yg amAt membohsankan :(

ceramah. what da hell! what da heck!! eey0uk, tak suka bt0i aku aih ngan ceramah segala bagai nih..
nak amek lesen jek pon, kena dengaq ceramah jugak ka?? ad0yyy,, DISLIKE! 

THE STORY BEGIN,,

21/01/2012 - yay! da dapat gaji sul0ng aku setelah jadik minah kilang kat prai selama 3 minggu.. alhamdulillah dapatla kat aku RM555 :P so happy! tros hari tu gak aku gi daftar kelas memandu.. sekali akak uh cakap bulan 2 baru free,, o0psy, lambat lagi uh.. isyyyy! lambatnyer.. tape2x! sabar itu separuh daripada iman....

buku teks yg membohsankan tu,,, wek!! da tak larat nak baca..

11/02/2012- TIME NI LA AKU KENA PI DENGAQ CERAMAH BANGANG UH!!! seyesly cakap, aku dala duduk sec0nd line.. lagi `bertuahnya` depan aku tadak orang.. oh my g0rsh!! caner la kalo aku tertidoq nih.. aku da la tidoq ikut sedapa ati jek.. t0i ak? sapa yg knai aku sure dapat bygkan aku lena.. TERBAEKKK!  haha.. aku dengaq punya dengaq sampai tertidoq tersengg0k2 suma ck0p..
sekali, " haih! tidoq dah....." terjaga tr0ih aku dari mimpi indah aku.. yg aku tau masa tu just MALU.. MALU GILA!!! waaaaa,, suma orang gelakkan aku! daripada budak sebaya aku sampaila makcik2 tua kerepot.. seth tan toi!  kalo hgpa tidoq nanti, aku bukan setakat nak gelak , aku sepak ada! huh!

 naseb baek vochelle comeyh aku tadak kat situ,, kalo tak wat malu jek.. huhu.. ya lah, nama pon budak hostel dulu, keja apa kalo da kat kelas kalo bukan tid0q.. DON`T DENY! sebab ini kenyataan :) ta dak la, malu la aku, aku dah la pompuan, buat perangai hudoh camtu,, nanti vochelle takmau mai pinang lak.. kan susah? kang masyitah n farhanim gak yg susah dok dengaq luahan hati aku kan? menyesai aku x bawak sweets ke hapa, kalo tak bleyh gak aku kunyah2..hehe..

S0, kepada sapa2x yg nak pi dengaq ceramah hell cam ngeng  nih, ANDA DINASIHATKAN SUPAYA MEMBAWA BANTAL YG TERBAEK NTOK KEPUASAN TIDOQ YG TERBAEK!!


ni kira contoh soklan dia la :P

16 haribulan nih aku nak kena gi test komputer lak,, so. plis???? WISH ME LUCK!!!!
hope lepas lah test nih kalo x kena bayaq RM45 kot,, nak cari mana aku duit banyak uh? sekarang pon aku da tak larat nak menelaah buku teks dia uh,,, cam nak hempok buang dalam longkang ja.. dapat 42/50 is enough la kan? dapat 50 lagi bagoih! heheh

enough for this time, thanxx for visit my simple blog :)

1 comment: