Wednesday 22 February 2012

BF stands for best friend not BOYFRIEND oke!

okeh!!! disini aku nak cakap BF bgik aku stands for best fren not boyfren ok??? aku mana layan nak berboyfren ke hapa segala.. aku nak berjaya dulu.. selagi aku tak mas0k U, aku takkan kapel punyalah.. tu janji aku pada diri sendiri sejak zaman skul dulu. tapi, kal0 nak suka kat sapa, tu laen kira la nohhhh >< besa ah nak minat kat orang nih, hik3!

aku ingat agi masa aku gi keje dulu. aku tak kesah la ngan kawan2 kat situ.. tapi asal aku dok mesej ke sembang fon ke, suma sakat konon cakap ngan pakwe la hapa la.. "der?? aku tak layan ah benda2 nih. sory!" tapi cakap dalam hati jek la, takkan nak cakap depan2 lak yer.. sungguh tak berhemah even aku  nih mmg stail cakap lepas er..

nnty kalo aku nak kapel ke hapa, aku nak carik yg terpelajar la jugak, takmau la yg kki rempit ke hapa.tak terjamin hidup nnty.. hihi.. contoh nya cam:

david archuleta ker? encem gak.. hihi *demand tinggi noh aku nih>< 
david konon, nk speaking pon sempot lagik,, ada hati yerrrr~

mario maurer maybe? kacak bergaya lagi uh!!
 lakonan dia dalam 1st love mmg best ><
i love you mario maurer:P

OR??????

jejaka pilihan malaya pon ok gak..
 tpi, of c0s aku tamau kat dia,,
sebab reason2 tertentu :P

aku nak yg ALIM sket pon ok la, PANDAI of cos la kena ada, SWEET gitu>< itu jek kot:P mas0k U nnty b0leh aku usha2 noh.. cos sure suma NGET0P2!!! hihi

BEST FRIEND. BEST FRIEND. BEST FRIEND.BEST FRIEND

Suma orang ada bestfren kan? aku ada jugak.. meh nak habaq sket, nama dorang masyitah , alia, anim n fasha.. dorang nih aku salute ah coz sentiasa ada ngan aku even aku senang or susah. bukan senang nak dapat sahabat yg memahami nih..aku knai depa dari form 1 tym mula2 mas0k agi.. tapi masa tu aku cuma rapat ngan fasha jek la c0s dia sekelas ngan aku.. 4 ta0n kot sekelas.. masa form3 je tak,, aku ingat agi masa diary aku hilang uh, dia gak yg tolong aku carikan..

below nih, aku upload kan gambar2 cute d0rang uh : P

yg tudung putih tu fasha n yg bajet cun walaupon tak cun tu masyitah.
dorang nih basketballers skul aw! hebat giler :P

yg tomei lote wat peace no war tu my gila2 fren, alia..
sy0k kot gossip2 ngan dia..
alia nih, penyayang sangat.. 
cam ibu2 lak :P

anim lak yg bju itam uh.. dia nih bg aku amat penyabar sekali orang nya..
sopan yg ganas
huahaha
byk mmberi kata2 perangsang><
thanx anim:P
lup u..

la nih nak share benda2 best yg kami wat pulak:

  • kalo ngan masyitah uh, byk sangat.. tak terkira.. infinity dah kot.. tpi yg paling best nya, tym outing of da nyte uh.. kuang3.. sanggup bejalan kaki dari skul g yawata, pekena char koey teow lagik! awes0me! huahaha.. aku nih boley kira bdak tr0ublemaker dalam diam ah.. huhu.. tapi still nampak baek lah yerk>< kah3

  • ngan anim nih,,,, taktaw la nak cakap sal apa.. cos dia selalu bgik nasihat yg best2 jek kat aku. dia suka buat quotes in english.. best! salah satu nya, HERE`S DA BEGINNING OF SOMETHING GREAT.. n macam2 lagi lahh. dia nih kategori tabah la, coz aku tg0k even macam2 benda yg tr0k jadik kat dia, dia akan solve kan benda tu ngan pen0h hemah.. huhu

  • alia azaham, mummy yg baek>< .. alia nih sangat2 la loving n caring u know! aku mmg tak nyesal ah dapat kawan cam dia. penah sekalik dalam kelas kimia, aku nak demam kot.. mmg sejuk gila aku rasa masa uh.. dia pegang tangan aku n cakap kat aku,, "oke  x nih?" even dia wat camtu pon aku rasa better.. care jugak dia kat aku yerk? lagi satu, aku paling suka masa kita pindah dok tgh uh,,, surga lepak ah! gossip all of da tym! best sangat.. esp bila da AJ, lagila havoc!  tym agama, tid0q, fizik =kut0k2, kimia=dah lali2, tk=no comment!

  • fasha? dia ni lah yg mmperkenalkan aku ngan citer2 korea, korean pop, artis korea segala.. aku rasa suma sal artis korea tersedia dalam pala hotak dia.. aku kan dok sebelah dia dalam kelas, masyaAllah.. tak larat kot nak gelak.. sikit kami kutok vochelle la.. sembang sakan kot dalam kelas.. tu yg asyik2 kami @ aku ja yg kena point.. kalo bab tid0 pon aku mng, bab sembang2 pon aku gak :P yg aku paling ingat tym, b4 SPM yg kita d0k pulon wat latihan add math uh.. sekali aku nak usha jawapan hg, aku terjat0h lak dari krusi... adoyaiiii! malu bangang! vochelle nampak caner? jatuh standard kot,,, hihi..

hope, our friendship will lasts forever! kalo mas0k U sama2 nnty, leh la kita sambung mggila yerk? huahaha.. adi0s~


No comments:

Post a Comment