Thursday 16 February 2012

id0p aku hari nih :)

YAY!!!! i`ve pass dalam ujian undang2 jalan raya.. even tak banyak tapi ttp puas hati la... at least lepas gak.. kalo tak lepas, sure sedeh.. kena bayaq denda sampai RM45 kot.. CEKIK DARAH ce nak mampoih!
tapi bila dah lepas, dah lupa n tak mau ingat dah.. buat apa? dah tadak kaitan ngan aku kan? life goes on.. acecey! *cuba kalo fail tadik.. menangis ayaq mata darah kot..

tadik exam dapat 46/50.. alaaaa.. besa2 test dapat 94+ tapi kali ni dapat 92 jek.. EVERYTHINGS HAPPENED FOR A REASONS right?

 kalo standard SPM nih, A+ dah nih :P masalah nya nih bukan SPM,,, huwaaaaaa! 



hepi giler! huahaha..

canih ah ekspresi aku.. cuma dalam ati jek la.. malu lak nak syok sendiri nih..


lagi satu, nak citer sal TWITTER, aku baru mula wat account tadik.. sapa2 nak follow, dibenarkan dan amatlah dialu-alukan.. nama dia @dianavochelle,, follow lah yerk nnty aku follow balek! haha.. tapi tak lawa sgt.. tak reti lagi :)

ok! FOLLOW jgn tak follow!!!!

No comments:

Post a Comment