Sunday 30 September 2012

i`ve changed my mind


ehem2x! aku sekarang declare, aku xsuka a1 or vochelle dah. xsuka n xmau suka.  xda guna aku suka sumone yg kita xtawu akan suka kita balek. betul x? penat taw kalo kita banyak sangat mengharap nih. when we failed to grab it, then we sad. aku xmau ah sedih2 sai benda remeh-temeh nih. LIFE GOES ON baby :) 

kenapa aku amek keputusan so sudden? the most i should love most is Allah S.W.T ,then Rasulullah S.A.W, then my mama n abah, my siblings. then?? CRUSH? crush? CrUsh? homaigorshhhh. itu xpenting. when the time comes, then aku akan kawen tros jek. mwahahahaaaaa. aku rasa cam xbaek pulak, aku sukakan sumone yg belom tentu lagi jodoh aku ke tidak. kesian my husband-to-be kalo dia tawu he`s not my first love. hiuhiu *oke aku rasa aku dah melalut. betol ker ni diana? hek3

btw, rini 1st of October right? my October wishes are :
  • dapat score final exam nnt (11, 12, 17, 18 Oct) NAK EMPAT RATA WEHHHHH!
  • then, hope a1 blah dri hidup aku, sebab aku rasa dia nyemak. pftttt *ayat kejam siak
  • gi TS ngan diera, cahira n anis. window shopping pon jadik laa. hahaa
  • nak carik keja nnt. aku just pk sai duit jek sekarang nih. muahahaaaa. 
cukup dulu setakat nih. tata uolls :)



No comments:

Post a Comment