Tuesday 2 October 2012

2nd October - MyBadDayEver


today was the worst day i went trough hell
      i wish i could removed it from my mind

hola..
okey. aku rasa sangat sedih. kenapa laa byk sangat benda2 hell jadik rini?  apakah! APAKAH!!!!!!!!

firstly, aku hope that sumone tu pon pakai pepel, malang sekali dia xpakai pepel. oke, yg tu eksyeli cam xkesah sangat

aku nak gi tasmik kat ustazah safida tadi. dekat kui empat ptg tdi aku kuar dari mahallah, tgh jalan tu sekali fon aku jatuh! WhatADamn bro!!! skrin pecah. erkk, eksyeli xdak la banyak mana yg pecah tu. sikit jek, tapu aku still tensen ahh. bayangkan la, bukan senang aku nak dapat benda yg bg aku mahal la an. aku xtaw la bg korang N9 tu murah ke mahal an. whatever -___-" 

then dah aku pi tasmik tu, ustazah sebijik gaya cam nak makan orang. hoihhh. bawak2 bersabaq la ustazah. saya just nak tasmik je pon. jgnla emo2. kang saya amek fon ustazah, baling bg skrin pecah jugak acano?
haa, acano tu? *tapi aku xkan buat lerr. jahat sangat kalo aku buat tuh. hahaaaaaa

then, part understanding. bapak ahhh. tanya soalan susah siak. then aku dapat setengah markah jaa. aku ulang 1/2 MARKAH ja wehhh. so total dapat 6.5 markah. kedekut siak. bg dah la satu mrkah explaination.
errrrr. assobaru assobaruuuuuuuuuuu

before that, aku masuk dalam irk dept tu, xpasai kena sound ngan makcik mana ntah. dem. this is dem u know! dah aku xtaw, jgn la marah. siot. 

so, hari ni lagi terok dari hari semalam. sesungguhnya aku insan yg rugi. masyaAllah. sangat sedih. kbye

No comments:

Post a Comment