Friday 14 September 2012

me is me


Macam besa. On my bedJ okey aku just nak citer sai ritu. After kelas arab pukul 4 tu. Before that, result IGA arab dah keluar. Aku dapat 28 markah wehh. So hepi. Ustazah cakap 0-19 fail, 20-39 lulus, 40 and above exempted. Fuhhhh. Lega kot even lulus jaa. Heeee. Ternyata usaha aku yg serba-serbi hentam keromo jek membawa hasil. Jyeahhhhhhh! Hepi sangat2. Mampos ah orang nak cakap hapa. But, aku xmeniru  time exam ritu. Sebab tu aku sangat2 berpuas hati ngan markah aku. Bg aku, buat apa dapat markah banyak2 tpi sebenarnya, tu bukan diri kita yg buat. Jadik parasit atas keja orang laen, n dapat markah tinggi. That`s damnly unfair. Heeee~ aku xcakap kat sesapa, but, nih peringatan ntuk diri aku sendiri jugak ntuk study more harder. insyaAllah. Aku akan buat yg terbaek.

Tapikan, aku cukup tension kalo orang cakap,” Diana xstudy pon dah boleh score. Diana bohong ah xstudy lagi. Diana bohonglaa kalo cakap xreti, nmpak jwab exam semangat benor tadik”. Meh aku nak cakap, aku buat sedaya upaya aku, aku nak yang terbaek, paham dak? Aku memang jenis pemalas tahap gaban. seyesly. and aku sangat suka buat keja last minute. besalaa, bekas budak hostel memang macam nih kan, kan kan?? btw, kalo aku score tu, hurmm, naseb jek la kot. So, xyah nak jelly jelly sangat la. Too annoying. Hewhew. (jahat di sini ye cik diana)

kay, satu hari tu aku ada sembang ngan A1. ohmaiii, dia tersangatlaa baek weyh. sampai aku rasa aku xcukup baek untuk dia. huuuu :'( sedih jap. kui3 

read below :P

aku sembang ngan A1 tadik. Seyes aku hepi giler. sembang kosong jek laa. But aku suka la sembang ngan dia. Bayangkan, dia sembang dengan aku, tp dia xtgok pon mata aku. Hoho :D so suwitttttt. Nmpak laa yg dia amat baek, menjaga pandangan mata. Kui3 >.< la taqrabuzzina ea? Hehe. Itsokey aku pehe. Aku pon malu kalo aku sembang ngan orang tu n dia asyik usha aku ja. Rimaih bhaiiii. Lawak jugak A1 aku rupanya. Boleh jaa nak bawak bersembang. Cuma, Cuma, cumanya….. mampos ah kalo aku nak kena tego dia dulu. Malu la. Jatuh saham aku bhaii, tegor boys. Giler ah, aku masa kat sekolah dulu pon xdaknya nak tegor boys xbersebab. Euwww. Hik3 :P  ngan dia boleh pulak gedik2 nak sembang tadi. Hoho :3 dia layan jek aku. Whoaaaaaa! Aku rasa aku dah sasau gilervavi n DUNIA NI AKU YANG PUNYA. Dia punya senyuman, perghhhh. Mantap weh mantap siakkkk! Terserlah ah kehenseman dia. Puiiiiiii! Aku plak yg gedik lebih ni apsal? Diana sila bawa bersabar! Tapi dia style sangat, hoho. Membuatkan aku rasa amat xboleh blah wehhhh!


kami sembang benda besa jaa, xda apa sangat pon. but, satu hari tu dia ada call aku. n nmpak laa yg dia care pasai aku. so, senang citer. aishiteru! 
tata ;> 

opsyy, aku dah over pulak. kay, daaaaa uolls :) xmau cita banyak2. lagha pulak ea? hewhew

No comments:

Post a Comment