Monday 3 September 2012

aku cam sedih

diana sedih! me so sad... huwaaaaa! tawu xkenapa? sebab a1 of cos. mampos ah. aku nak cakap jugak sal a1! okey aku macam dah giler pikir mende nih. aku sedih sebab dia ignore aku dow! aku terserempak ngan dia almost everyday. hell yeahh. but dia macam xtawu papa nya, macam xknal aku nya, macam xpenah mesej aku nya. BUAT BODOH jew ????? 

bro, this is annoying. aku bukan hingin sangat kat kau hokey. admire jek pon. so xya nak bajets lebeh la. senyum pon jadik laa. dulu mesej macam nak rak, shit then when he acting like pfftttttt. 

kay, aku xsekufu ngan kau. boleh jalan ah. nnt aku akan lagi hebat dari kau, insyaAllah. teruskanlah dgn perangai bajetss nak mampos kau tu,. eksyeli aku sedih taw cenih. foine. tenkiu sbb pernah bg harapan kosong, aku ulang KOSONG. kosong!!! harapan KOSONG kat aku. tenkiu jugak pernah muncul dlm hidup aku. xlupa jugak, teghima kasehh laa sangat2 sebab jadik kenangan yg 'terindah' laa sangat kat aku.

haaa, pesanan sikit a1, kal0 kau tr0skan ke-bajet-kan kau tu, aku konpem suma orang xsuka kau. daaaaa ~ po0r you btw. tata

No comments:

Post a Comment