Saturday 1 September 2012

aku suka dia


hallo korangggg!
assalamualaikum to all ;D
kali nih aku nak citer sal sumone nih,
sumone yg aku xsangka aku akan kenal
sumone yg mmg buat aku terkejut bila first time aku tgok dia
sumone yg amat aku suka laa senang cakap
ngee~ tergedik di sini
*plis ignore me*
sumone yang amat sebijik sekali dengan vochelle.
for uolls` information, AKU SUKA THAT SUMONE !

i dont know when i started to like him. 
benda ni macam tiba2 taw x
i dont know how to express my feeling 
so i just duduk diam2 senyap2 
aku cuma gtaw myza macitah n capikah
sebab dorang dekat dengan aku
but i dont know 
"is this called love"
no, i just admire him
aku admire dia sebab dia baek
aku admire kan dia punya ke-humble-an
aku suka tgok gaya dia
besa2 ja n xdak la over
good personality la jugak >.<
dia cute jaa, bukan hensem
*korang paham2 laa, aku mmg suka benda cute*
cute is not equal to handsome oke (dah macam maths pulak) weee
equal equal bagai
dia pandai la jugak. kot. aku pon xtaw sangat sai dia, midterm test dia suma aku xtaw.
biar ah. tu dia punya hal la an?
ermm the most i like n admire bout him is --> dia pentingkan agama 
aku boleh nmpak kesungguhan dia satu part nih
ada laa, aku xleh citer sebab kalo aku citer, suma orang akan taw.
so bahaya lol! 
ngee~
aku boleh nmpak his respect towards Islam
*dia Islam taw. heee~ kot la ingat foreigner kat cfs nih an?
no no no!
aku suka orang melayu ja. kui3!
gewdiks lol diana!

entahlaa, aku pon xtaw apsai aku boleh admire sampai cenih sekali. 
is he my soulmate??
no, i dont know bebeh
i just can say that i really like him because of his religion
thats all.
benda laen aku xpandang,
kalo orang cakap dia kaya
so what?
i think yg kaya tu his parents not him 
betoi dak?
aku pon insyaAllah akan kaya jugak satu hari nnty.
*harapan menggunung nehh ;D*
aku nak jadik arkitek or qs insyaAllah. 

tetibe lak time nih laa lagu shuffle lagu elyana kau atau aku
terasa sat.
taw x sal hapa
aku rasa dia pon suka aku. but i dont know 
caner laa aku nak ckp aku suka dia
sebab aku kan cam blushing2 kalo ngan boy
seyes aku jrg cakap ngan boy
sbb aku segan
aku an, kalo aku suka orang, aku xkan mengaku aku suka dia punya laa
punya laa kaver xmau bg orang tawu
kui3

entah la, i can see from the way he was looking at me
rasa cam laen
hoho ;3
aku da sasau ker?
yes aku da sasau
*ignore me*
again

k, nih pasai laen 
aku xpenah bagi no fon aku kat boys
dri zaman sekolah lagi aku macam nih
sebab aku rasa, tak perlu kot dorang ada no aku an?
LAGHA jaa
cewahhh!
tp dia nih ada no aku. but kami da lost contact
sedih gil0ss.
seyesly.
cam nak nangeh pon ada jugak sebab da xcontact, raya ritu ja last.
aku kan pemalu
xkan ah aku nak mesej dia dulu.
LOL
heyy you mesejla aku!

more, i called him as A1 !
but nobody knows bout it. so ramai ah tertanya2 sapa a1 an?
kenapa a1?
xdak sebab ah aku panggil dia a1
sesaja ja

lagi satu, dari dulu aku penah cakap.
AKU TAKKAN KAPEL
yes aku xkan kapel
even dgn dia
kalo boleh aku nak kawen tr0s ja after aku grad hokey,
kalo  dia sanggup tunggu aku sampai la aku habeh grad.
alhamdulillah
bersyukur aku dapat husband yg setia gitu
choyyy (aku da melalut)
diana!! bgun dari mimpi lol
xyah nak gedik sangat laa

k fine
aku kena bangun dri mimpi nih
hadapi realiti
babai korang











No comments:

Post a Comment