Friday 2 March 2012

wa pusing + es0k teori!

pusing2~ semalam gi kenduri ngan mak sedara aku. dia tu ex-askar la. dia soh aku mas0k UPNM. tapi~ mati2 aku cakap aku tak minat.. huh. ~ aku pon wat cam berminat jek la. c0s kal0 aku cakap itu ini, dia mesti balas BLA, BLA, BLA......haha. dia cakap la, kal0 masuk situ, dapat elaun RM1000.. tapi kan, `aku bukan kebendaan`.. huahaha------> jawab dalam ati jek. naya kena sound kal0 cakap bukan2.

 yg abah aku lak d0k suruh aku mas0k utp. aku tak minat engineering masalahnya.... urgh!!! wa pusing, pening suma cukup. result pon tak keluaq lagi... dah dok kalut2, aku nak masuk u pilihan aku, ikut course apa yg aku suka. tolongla jgn tolong decide kan keputusan ntok aku. :( sedeh taw!

ntahla, tapi yg pasti, upu aku yg isi, s0 ikut suka ati aku la u mana aku nak pilih :) wahaha.*gelak jahat sat~

es0k aku nak gi teori ntok lesen.. dah lulus undang2 lama dah. dari 16/2 lagik. tapi es0k baru boleh pi teori segala c0s full-booking.. lambat gila kan? kal0 tak, sure aku dah boleh merempit sana sini + jalankan operasi social networking ngan anim, kan3? aku tak sabaq nak tunggu green light dari ibu cayunk hg uh actually <3 mama aku dah on dah~ wahaha...nway, aku tak sabaq nak merampit nih.. huahaha. gonna be damn best!

lepas nih aku mmg sebuk sket la c0s practical n latihan lak.. start dari 3/3 nih sampai 8/3 nih. jpj test i dont know lak. c0s depa tak gi taw agi. jgn lambat2 yerk? duit aku dah settlekan kot! hahak >.<

dah2, sat gi merapu hok laen plak.. blah dulu. ch0w!

6 comments:

  1. w0i SOCIAL NETWORKING la sgt kau..
    but thumbs up!!!
    baguih statement,, akn mnyebbkn tiada keraguan
    drpd phak len... =p

    ReplyDelete
  2. hehe kwn FARHAN DANI kn,, :p

    ReplyDelete
  3. tudiaaaa...
    nak merempit rempittt

    ReplyDelete
    Replies
    1. j0m merempit ngan aku,, LEPAS HG DAPAT "P"!!!
      huahaha

      Delete