Sunday 11 March 2012

menghitung hari :D

"menghitung hari
            detik demi detik
                                                 menunggu itukan menjemukan..."

wanna know what??? result spm lagi 10 hari dah nak keluaq.. aku dah penat tunggu k0t.. iyalah,, d0k tunggu dari bulan 12 lagi.. kal0 kuaq awai lagi bag0ih. bukan nak bajet hebat ke hapa, sebab aku taw la aku nih caner.. yg dah lepaih wat pa nak pikiaq kan? pandangla ja0h kedepan. jgn d0k sedeh2 dah sai benda lepaih sebab.. cuba kita pikiaq. kita boleh ubah ka apa yg dah jadik? JAWAPANNYA OF C0S TIDAK!! kan3.. s0, just freak out let it g0! 

apa yg penting, trust yourself! that`s the point. kita semua dah usaha hari tu, s0 tawakkal is da thing we`ve to do..


heya March! u`re damn pleased~ ;P

penat aku tunggu.. 
aku nak apply papa pon susah result xdapat lagik..
apa nak jadik, jadilahh.
c0s i dont care

insyaAllah everything will be okay!
sabaq ja la nohhh..


ONE MORE PESANAN AKU
YG WAJIB KITA BUAT!! :

c0ol, chill, relax
c0s
u`re da best damn thin`!

1 comment:

  1. hhaha...sme arr nan aq...lame gle tnggu..kalo boleh..abiz jea exam..nx troz dapat result...x yah tnggu2 lagy..hee~...

    ReplyDelete