Saturday 3 March 2012

rindu JENAN!

tetibe jek m0od rindu skul nih apacel0p diana?? haha. saja ja.. tak b0leh ker?? aku d0k search internet sal result pmr la apa la.. 0ke gak la pmr 2011 tapi ranking jatuh c0s sbp laen lagi hebat~ huhu! dalam sbp n0 19 tak silap >.< in kedah aku tataw. dah banyak org aku tya tapi jawapan depa, "sory, i don`t know".. huuuuuu~ so sad!! btw, aku terjah abeh bl0g smsah nih --->  http://blog.smsah.edu.my/wp/.. jumpak macam2 gak la... 

anyway, aku jumpak satu benda best! TERBAEK punya! pasai PENDETA! my bel0ved sporthouse >.<
mas0k paper kot untuk maulidur rasul ritu,, kat tv aku just nampak umah cendi ja~ huahaha,,

bel0w nih aku printscreen jer :P


nak bangga lebeh2 takleh, c0s tadak gambaq aku!
mwahaha :P



2 comments:

  1. RINDU jenan gak...esp. nak lepak ngan kwan2 haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. bt0i2! kal0 adek2 junior uh aku tak rindu sgt.. c0s aku haram tak baek ngan depa pon >.<

      Delete