Thursday 8 March 2012

special words

"all my life i`ve been g0od but now
i`m thinkin` what the hell
all i want is to mess around
and i dont really care about!"

pals! today entry aku sal quotes2 yg aku minat!
cam bagik semangat gak ah kal0 rasa cam di-shit-kan by
someone ker, rasa cam hell ker hapa..
haha.. but semua nih import dari internet jekla,,
almaklumlah, aku kan la nih minah on9,,
tapi, sebab sebenaqnya :
"aku tak reti la nak cipta quotes 
or words yg great@ vogue~"

believe it or not???
you decide c0s
it`s bout your life
not mine... xD

bagi aku, benda nih kita kena ingat sampai mati..
even org tu dah 4give us,
tapi dia mesti ingat lagi,
shit yg org tu dah buat kat dia :)
*insaf sat,, hehe


pada2 la noh nak gelak kat org..
haha,,
benda nih besa jadik kat aku kot.
*tapi aku rsa suma org penah rasa.
s0 jgn d0k judge aku!
camnih citer dia:
aku ngan kawan aku, fasha, ngah naik tgga masa nak naik klas..
malang tak berbau, fasha tersadung kain skul dia,,
aku pon gelak gila2 bangang ah tym tu..
at the same tym aku tolong dia lahhh..
tak perasan belakang uh ada mamat d0k usha..
sapa ntah, yg pasti mappes c0s pakai baju kuning..
o00psy, sory fasha. aku dah malukan hg!
sekali dalam kelas, masa prep, aku lak yg jatuh..
mak aiiii! gila babeng punya malu..
naseb baik depan cyborg ja.
huhu..
tu pon jen0h cover malu, wat co0l boleh.
tu pon kira malu gilak ah. dia d0k senyum2 gelak2 boleh~
dah naseb badan,, accept jek la. =="

c0olio from AVRIL!!!
thumbs up..
dulu aku terpikiaq ah benda nih,
meluat ngan skul yg byk peraturan
itu ini serba tak kena..
hisyyyy! tensen taw~
tapi
bila dah kuaq dari skul, aku rasa cam nak d0k sana lagik...
hostel life is damn fun!

okey~ yg nih aku still tak dapat paham
maksud dia..
tapi quotes nih nampak v0gue!!

.wth.
bohong sapa tak penah dgaq words nih..
femes kot!!
tapi aku suka guna words bangang ja..
haha

believe dis n you`ll be happy!
yg keempat tu aku agree gila-gila..
huahaha
otak mereng dah aku nih =="

aku penah cakap kan yg aku minat gila 
lagu everybody hurts..
aku suka sebab lirik dia yg best n mant0p!
pergh gila.. 

kal0 kat aku tak pyh la nak pretend2 segala.
c0s aku tak suka kena tipu even for my hepy ending..
my happy ending nih lagu avril gak! >.<

BUT
THE MOST QUOTES I LIKE IS:

everything happens for a reason..
n you should know that
the hardest part is trying to find out the reasons,,

s0, even aku rasa di-cheat-kan , di-shit-kan, di-badluck-kan ke hapa
aku selalu pikiaq yg
semua yg berlaku mesti ada hikmah dia..
Allah jadikan suatu perkara tu ada kebaikan dia.
itu aku pasti..
maybe untuk aku berubah jadik sumone better??
who knows??

6 comments:

  1. hahahhahahahaha =D
    sumpah aku gelak x mau benti,, hahah
    tu la hg gelak g kat fasha.. kn dah kna tulah,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. agak la.. tulah tr0k uh. tapa la, kena kat dunia siap2. kat akhirat dah clear. insyaAllah~ :P aku baru teringat mamat yg ternampak fasha jatuh= MUHAIMIN!! haha

      Delete
  2. yepp! sume bnda yg da jd, sdng jadi n akan jd.. msti ad hikmah dy=)

    ReplyDelete
  3. oww...wow!!!..taching lak aq..haha..bgos2..makin beinspirasi lak..huhu..good job...

    ReplyDelete
    Replies
    1. memandai ja hg nih..hg nak wat aku jadik id0la hg ehh?
      cukup2 la ngan morgana sayang hg uh xD

      Delete