Wednesday 7 March 2012

keputusan SPM dah nak keluaq!

hurmmm.. la nih suma kawan2 aku pakat d0k cakap sal spm jek.. "btoi ka result kuaq 22/3?', "aku tak0tlaaaaaa," , "aku n0 komen, benda dah lepaih.."... macam- macam lagi la yg kita boleh dengaq.. haha. aku lak tataw nak habaq caner.. nak kata gabra ka hapa.. dak pon. bukan nak bajet pintar ke hapa, but aku mmg cakap yg betoi. aku reda je ngan result yg bakal kuaq nih.. aku harap sangat-sangat boleh dapat str8 A.. tak stret A+ pon tak pa.. asalkan stret A,, insyaAllah~~ kita dah berusaha,,biar Allah ja yg menentukan.. sal yg 22/3 tu, ada dalam paper apa ntah,, english paper la.. dia just cakap MAYBE 22/3 bukannya CONFORM 22/3.. s0? tunggu jek la announce dari tv >.<

dulu lepaih setiap kali abeh paper spm, aku ngan kawan aku s0rang nih, masyitah, selalu check jawapan paper1.. tak kira la sejarah ka, maths ka, kimia fizik suma kami terjah.. kami bincang sambil bukak buku rujukan segala... even ada yg kondem ckap,, "awat check balek?? nnty tak senang ati pulak,,",, tapi, aku mmg tak kesah sebab bg aku, tu satu motivasi unt0k aku berusaha lebih baek pada hari seterusnya.... 

acewahhhhh.. positive thinking gila aku nih..  tadik syok2 g0ogle aku jumpak skema jawapan sejarah, n kimia,, paper 1 jek la... tu pon aku usha kat search image jekk.. jawapan dia bagik aku l0gik gak la,, c0s aku cek balik ngan paper spm aku.. 1 or 2 jawapan ja yg beza,, haha.. sure aku n masyitah yg silap check b4 nih :)

aku just g00gle search,, sapa yg was2 tu 
tak payah d0k check la..
karang heart attack naya lak >.<


yg nih pon InsyaAllah bt0i..
i`ve checked mine :P

i hope dapat str8 A!!
kal0 str8 A+ lagi gempak,,
alhamdulillah ~

3 comments: