Sunday 25 November 2012

19 November my belated bday

today, genap seminggu bday aku. hahaha. i`m already 18 :P kira dah dewasa la ek? but i dont think so. sebab pemikiran aku perbuatan aku suma cam budak2 ja. hikhikss >.<

sejak aku balek dari uia ritu, aku asek cakap kat mama aku, "mama, akak nak kek taw besday akak. nak kek coklat, yg sedap". cecehhh, awai2 dah mintak. demand plak uh nak yg sedap bagai. well, aku mmg cenih, esp with my lovely mama :)

sampai jek besday aku mama cakap, malas nak wat kek kat aku. aku sedih gila bhaii dengaq mama ckp cetuh, aku dahla mengharap cam nak mampos nak makan kek. huuuuu. aku pon pi keja dgn muka sedih n macam orang mati crush. #ehh? merapu jek.

balek keja -----> CAKE WAS READY TO EAT! gorshhhh, terharu gila kot.MAMA, ILYSM! even kek tu xberapa nak jadi, but i luv it. hahaa. sebabnya, mama kalo masak apa po always sedap! yummy gitew. hewhew :3 thanks mama, next year nak lagi hokeyyy :D

k, now aku dah 18. matured??? *aku xrasa gitu pon* hahahaaa. key babai, i`ve nothin to potpet dah.

to masyitah, anim, huwaini, husnaku n ilham, aku nak adiah weyyy !


No comments:

Post a Comment