Saturday 3 November 2012

let me alone

aku rasa dah berapa ramai cakap aku nih anti boy. erkk, iya ka? xrasa cetuh pon. cuma aku xsuka terlalu dekat n rapat dgn boys. xsuka. heeee. sebab tu la ada insan mereng nih cakap kat aku, "forever alone la kau". btw, kenapa pulak, sampai jodoh aku kawen jugak laa. now i`m still young n no need to think about it. i just want to concentrate on my study. aku nak berjaya dulu, aku nak bahagiakan parents aku dulu, no time for cintan-cintun.

but, its a fake la (a big fake) if i say i haven`t admire anyone. yes i do. but, i will not n never tell him that i like him. its against my own principle. biar ah aku sorang2 pon, bukannya aku kaco hidup korang kan?? kikikiii >.< I`ll never tell that sumone. *tapi, aku btoi2 sukakan that sumone*. btw, i don`t wanna get hurt. And aku xsanggup nak menangeh n frustrated sebab benda bodoh. one more, ada jaminan ka, relationship tu last longer ke, everlasting ker?? senang cakap, better be single n just involve in this mingling matter when u`ve the commitment to be a solehah wife.

n aku seyesly xselesa dok kat cc nih. entah, segan laa ngan abang cc nih. kalo ada akak tu je xpa pulak. hehe.

so, let me alone :) insyaAllah, aku bahagia jer. hahaaaa :P

2 comments: