Thursday 15 November 2012

aku kena buli

halo. aku sedihhhh. huwaaa. sebab aku xdapat cuti. sekarang nih kan aku keje part time kat cc, dekat ja ngan umah aku. dua hari lepaih deepavali an, my boss xbg cuti. alasan dia, lupa. defakk. ada ka patut lupa?? kalendar penuh merata cerok dalam kedai. haihhh. muda2 dah nyanyukss. cian.. muda2 dah nyanyuks gitu. kikikii >.< yg aku geramnya, dah la kedekut, i mean gaji tu sgt lahh ciput. aku nk buat makan kat uia pon xcukup sehari, setakat byk tu jaa. xconsider langsung. kat tempat lain at least laa keja cc, sehari rm25. hewww -___-" sedih benor. then, hari ni plak awal muharram a.k.a maal hijrah. semalam aku tya laa, "akak, esok keje cam besa ka?" she said "yes" ohamaigarshhh. kenapa kenapa kenapa laa depa ni xconsider langsung? kesian la kat aku, aku nak laa ada cuti jugak. haihhh.

seyes aku cakap an, mmg a bit sheets la kalo aku tak dapat gaji overtime kan. aku keja on public holiday kot. it should be double or triple gaji aku bhaiiii =.='

kalo deepavali xcuti, aku paham la cos aku orang melayu, xsambut deepavali. kekeke ^^, but nih maal hijrah kot~ nak carik untung sangat ke hapa an? hadoyyy. aku cam kena buli ja. siot.

then, aku sepatutnya keja kat sini open pc, login pc, logout pc, fax, fotostat, laminate je. ada dua tiga kali tu aku kena lipat kad kawen. ini sudah MELAMPAU! lipat kad kawen is not in my job scope laaa! saket hati. akak tu seyes garang nak mati, aku takut lol. huhuuu :'( most everyday she`ll nagging. asek marah ja. kesian bebudak yg maen game. kalo aku, tobat xmai dah kedai cenih.

hoy, I DONT GIVE A DAMN, I DONT GIVE A SHIT, BUT WHY DID YOU ALWAYS GIVE ME A SHIT??? 

aku benci depa. kbhaii

2 comments:

  1. ayat paling beshhh stakat ni kat blog kau. kahkahkah
    "hoy, I DONT GIVE A DAMN, I DONT GIVE A SHIT, BUT WHY DID YOU ALWAYS GIVE ME A SHIT??? "

    ReplyDelete