Monday 7 May 2012

UIAM ! here i c0me~

UIAM!! 
alhamdulillah rezeki aku di sini.
aku actually mengharapkan UITM sebab dah pi interbiu ritu~
hadoiii
nmpak sgt interviewer tu kaki gebang ! 
bgi harapan palsu kat aku..

tpi xpa, i dont mind.
aku dpt uia pon
ada geng ramai kotttt
masyitah pon kena tendang ngan uitm.
tiru jejak langkah aku !
kui3~
 masyitah dpt uia gak ngan titi ngan aen,.
wow!
amazing giler,.
ramai bangiang dak jenan dpt uia.
kalo suma accept tawaran tu, mmg gempak ah uia ngan dak jenan!!!

aku rasa mulut aku masin kot,...
nih petikan from my entry semalam

 okeyhh
nnty aku suruh mama aku wat baju kurung polkadot banyak2!



xdapat uitm, uia pon okey laaa :P
asai aku dpt cos aku minat, aku OKAY!
then, aku check ntuk elaun dia an, naseb baek dpt
rm1250 satu semester.
okey what?? haha
jom masuk U!!

No comments:

Post a Comment