Sunday 6 May 2012

sukacita 0r dukacita ?

okeyh.. DUKACITA DIMAKLUMKAN AKU XDAPAT UM!
but, xpa2!
aku still suakcita c0s ada peluang nak masuk uitm f0r architecture!
YEAH!!
hehek
xdak keja wat entry cenih..
ramai gak budak jenan dapat noh??
syoknya dapat berkampung ramai2 kat um uh :)
tapi, blajaq kat mna pon xkesa asaikan kita kna ada kesungguhan.,
betoi dak??
(kalo hgpa cakap dak hgpa memey pelik benar  )
huhu

entahla, actually aku agak sedih sebab ,,,,,,
sebab.,.
sebab yg xdpt dceritakan.
macam kawan aku , anim penah cakap,,
xsemestinya suma perkara kita boleh citer kat org,
but, girl techno, girl pendeta, syitah, anim, caca, timah sure taw pasai apa.
(kmi xdak jodoh! wahaha. gudbye lullaby ~ )

kay, for those yg berjaya:
tahniah.
bljaq leklok noh nnty (cewahhhh, ayat cam mak2 nenek2 dah)
euwww!
hahak 

jom titow ahh.
aku bajetkan boleh la nak check upu tgh malam nih,
mai2 kna tunggu 12 tghari gak
ngek betui
ermm, alang2 boleh check ntuk mara sekali.
kot la ada can dapat pinjaman mara an??
kui3 ~

k, aku nak masuk uitm!!!!!
pehlissssss! 
(salah satu sebab laen nya--> aku takut dpt uia, xleh pakai jean. erkkkk. aku kna bajet ayu pulak. huwaaaaaaa! then, aku teringin nak taw interbiu aku ritu apa jawapannya.. itu jew >.< )
tapi, kalo la rezeki aku kat uia---> aku reda
maybe its da best for me :)
kan3?
masyitah, aku harap kalo la kita dpt uitm tu, biaqla u yg sama :] 
baru la gempak weyyyh
k, jom blah. titow :)
sebabnya aku dah p kot laen .,

































No comments:

Post a Comment