Friday 13 July 2012

i do love money

aku mmg gila duit n i admit it. sebab apa? sebab duit boleh beli segala-galanya, even orang cakap xsemua benda can be buy by money. tpi cuba pikiaq, nak masuk toilet pon kena tiga kupang. hurmmmm, nnty aku da grad, dah jadik arkitek berjaya --->  jadik org kaya. yeayyy. nak buat rumah sendiri. satu untuk my mom n my dad. satu untuk aku :) hahaha. terbaek >.<

lagi, aku nak buktikan yg aku mmpu berjaya, kepada semua orang yg dok peleceh aku b4 nih, haa, ternganga kot nnty tgok aku dah sukses. (chewahhhhh. ayat xboleh blah)

haaa, la nih aku dok trtunggu tunggu, bila la elaun aku nak masuk. wa dah mau mati kering dok sini :< dem sedikit. hahaha


2 comments:

  1. weyh aku pon suka money , spa x suka..hahaha money sounds yummay ! bahahahah ! weyh s*** elaun aku stat msok bulan 12 nnty !! lmbat lg !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ !
      we lup money :D haha
      hg lagi kesian dow, bulan 12 kot!
      kpt kpt kpt kpt kpt,,,,

      Delete