Friday 6 April 2012

vide0 call seram!

w0w! CITER SERAM ONLINE KOT!!!
taw ak pasai apa entry terbaru aku nih tajuk tu???
tataw?
s0, baca laa coret2 aku below :)

hah. camni citer dia. aku n s0rang fren fb aku wat vide0 call. nama dia FF , merangkap my sis in family tree kat grup kami gila :> hehe. kitorang just nak sambung citer sal citer seram kat skul dia. aku nih mmg peminat citer seram, hantu2 segala, thriller pon suke gak! hehek. but AKU NIH PENAKUT SKET SEBENAQNYA. kah3!

 tym uh dah puk0i 12 sumtin dah (tgh malam laa ) , kami buat vide0 call kat fb, *actually nak jimat kedit, kal0 nak k0l mahai d0ww,, nak disenangkan citer agi. nmpak jek muka dia, aku gelak2, dia pon gelak2. but then dia xteng0k pon muka aku,, APACELOP ??  huuuuuuu~ terasa i u kn0w.. cehh, ayat bajet gedik toi. 

tak lama pas uh, kami sembang jaa. haha.dia pon sembang laaa. bla bla bla. n etc ahh. hehek. ermm, dia nih ada spesel sense xsalah aku. u guess what???? dengaq cita aku selepaih nih.

aku gedik2 la tya,  " Akak, nmpak sumtin ak?? sini ke, sini? (sambil tunjuk kiri kanan aku) ". sebet0i2nya, aku mmg maen2 ja. dia ingat seyes kot, dia cakap, "ada, kat tangga katil tu, huduh la apa............................" ohemgeeeeee!

WHAT???? Jangan maen2. nih benda serius taw x? aku dah la penakut , dia lak cakap gitu. muka dah cuak dah tym uh. dia pon nmpak muka cuak aku kt vide0 uh. hehek. malu pulak >.<

dia s0h tgok. wattahell! beb~ takkan la aku nak tgok kot... huwaaaaa. aku just usha2 kat vide0 tu jek la. kan nmpak gak an vide0 aku. NASEB BAEK X NMPAK APA2. kal0 x, hurmmmm. aku pon tataw apa akan jadik. c0s, seriously, aku xpenah face benda2 cam nih. xpenah nmpak or what. mai2 org cakap nmpak dekat katil aku. gabra gila2 bb ah. 

aku berharap yg aku tataw, but aku dah pon taw, gulp. aku tataw caner , apa feel korang bila baca benda nih, but aku feel GULP! hehe. iyalaaa, nma pon kena kat aku. naseb baek xjadik lari tid0 kat laen ke hapa, FF pesan soh b taf, relaks! baca ayat kursi byk2, 4 qul. n zikir. alangkah bagusnya kalo la aku tataw~~ huuuuuu

aku still serem d0wwww. then aku ajak kucing2 aku masuk bilik. tit0w skalik. wahaha. at least ada yg teman, kira okey la an???

lepaih tu, seyesly, aku dah f0bia nak wat vide0 call tengah2 malam. even ngan org laen.n aku harap adek aku balek cuti cepat2. xsanggup dah tit0w sorang2. xkan hari2 aku nak ajak kucing teman kot an.,,
k, dah. full stop! :)




4 comments:

  1. hahahhahaa.. terbaek !! adek , akk terase name ku di sebut2 hua2 ^^

    ReplyDelete
  2. wek wek! dah memey dia p0n an?? wahaha.

    ReplyDelete
  3. woww! same ar cam nabilah buat kat aku! tp dia pekena aku la. pgi2 buta time aku sorg2.. lagi haru~ takleh tidoq langsung! >,< pastu lari pi bilik mak aku laa..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. tu la hiang. baek hg mai penang. titow ngan aku :) hehe
      aku kalo setakat gambar oke agi ah, kalo yg cam citer above---> citer benar, aku takut la derr

      Delete